zondag 20 oktober

Herfstwandeling Dintelse Gorzen

Ervaar de wildernis van de Dintelse Gorzen tijdens deze wandeling. Sta oog in oog met de Schotse hooglanders en geniet van het contrastrijke landschap. Een wandeling over vlaktes vol grassen en herfstbloeiers, langs ruige struiken van vlier en lijsterbes.

Wildernis
Het prachtige landschap van de Dintelse Gorzen is niet door mensenhanden ontworpen. Hier laat de natuur zich van haar creatiefste kant zien. Vlaktes vol grassen en bloemen worden afgewisseld door ruige struiken van vlier en lijsterbes. In deze tijd van het jaar kleuren niet alleen de bomen en struiken prachtig, ook zilte planten als zeekraal en kleine schorrenkruid aan de waterranden kleuren fel rood. De vrijwillige boswachter kent de Dintelse Gorzen op zijn duimpje en voert je mee door mooiste natuurgebied van het Krammer-Volkerak.

Wandeling met fluitconcert
Ongetwijfeld zu…

Wildernis

Wandeling met fluitconcert
Ongetwijfeld zullen fitis, tjiftjaf, merel en roodborst je tijdens deze wandeling begeleiden met een gratis concert. Let maar eens op de creatieve improvisaties van deze vogels.

• Zondag 20 oktober 2024 10.00 - 12.30 uur

• Kinderen van € 3,50 tot € 5,00 t/m 12 jaar