Stadswandeling Steenbergen

Gummaruskerk
Westdam 83
4651 BE STEENBERGEN

Ontdek Steenbergen van zijn historisch mooiste kant met een gids. Een wandeling langs verleden en heden van de vestingstad. Het valt niet in één oogopslag op, maar kijk goed om je heen en je herkent in Steenbergen nog altijd de contouren van een vestingstad.. aan zee. Ga mee op stap met de Stads Herauten Steenbergen en ontdek het rijke handels- en garnizoensverleden van ‘Ons Steenbergen’, een stad vol boeiende verhalen, anekdotes en bezienswaardigheden. Zoals de majestueuze St. Gummaruskerk.

Onlosmakelijk verbonden met de geschiedenis van Steenbergen is ook het lot van de meest gedecoreerde Britse oorlogsheld Guy Gibson. Wil je hier mee over weten? Je hoort hier alles over tijdens de wandeling. Deze stadswandeling duurt ongeveer 2 uur.

Reserveren
Deze rondleiding reserveren? Bel of mail VVV Brabantse Wal voor informatie of reserveringen. Individuelen kunnen deelnemen aan de rondleiding o.l.v. een gids op gezette tijden. Check onze agenda voor de data.

• € 2,50 per persoon
  • Minimaal 5 personen.

Exclusief reserveringskosten. Op al onze reserveringen zijn de Algemene VVV Voorwaarden van toepassing.